Нагадую!
Користуємося підручниками:
І, ІІ курс - Шевчук С. В. Українська
мова 10 клас;
Авраменко О., Пахаренко В. Українська література 10 клас;
ІІ, ІІІ курс – Авраменко О. Українська
мова 11 клас;
Авраменко О. Українська література 11 клас.
Розклад
роботи під час карантину
Дата
|
№ групи
|
Завдання
|
23.03
|
15
|
Українська мова: Повторити матеріал §19 с. 98-103 (уживання
великої літери), виконати вправу 151
с. 107-108.
Тема: Суперечка як вид комунікації.
Різновиди суперечки.
Опрацювати
матеріал §41 с. 205-206, виконати вправу 253 (І, ІІ завдання). *Знайти у
текстах різних стилів приклади (не менше 2) ведення суперечок,
схарактеризувати їх.
|
20
|
Українська мова: Повторити матеріал §28-29 с.91 (прості
ускладнені речення), виконати вправу 7(1) с. 94, тести с.93-94.
Тема: УМР Діалогування з теми «Корисне
дозвілля».
Скласти діалог
за темою «Дотримання засобів гігієни під час карантину».
Розказати, на
що ви витрачаєте вільний час, перебуваючи на карантині (розповідь побудувати
у формі діалогу зі своїм одногрупником); *розмістити діалог на власній
сторінці у соцмережі.
Українська література: Написати есе-враження від поезій Б.-І.
Антонича. *Створити мультимедійну презентацію «Символіка кольорів давніх
слов’ян».
Тема: Осип Турянський. Коротко
про письменника. Поема у прозі «Поза межами болю». Гуманістичний,
життєствердний пафос твору, його вселюдська значимість і всеохопність.
Прочитати твір.
Опрацювати матеріал підручника с.140-144, скласти конспект. Виконати тести
с.144.*Написати вільне есе на тему «Чого варті гроші в критичних життєвих
ситуаціях?» (використати приклади з вивченого твору О. Турянського).
|
|
25
|
Українська мова: Виконати тестові завдання ЗНО з сайту УЦОЯО за
2019р. *Підготувати презентацію одного посібника чи безкоштовного цифрового
ресурсу (порталу, сайта) для підготовки до ЗНО.
Тема: Поняття мовної стійкості. Джерела,
що живлять мовну стійкість. Засоби мовного вираження промови. Метафора,
метонімія, роль їх у мовленні.
Записати
визначення поняття «мовна стійкість» § 1 с. 4, виписати із вправи 4 с.5
джерела, що живлять мовну стійкість. Усно відповідати на запитання вправи 3
(В) с. 5.Виконати вправу 7(Б) с.9.
Опрацювати
матеріал §4-5 с.14-15. Виконати вправу 4(Б,В) с.16.*Написати твір-роздум на
тему «Метафора в рекламі - засіб потрібної мотивації чи нав’язливої
маніпуляції»
|
- ПЛАН РОБОТИ НА 24.03.
- ПЛАН РОБОТИ НА 25.03.
- ПЛАН РОБОТИ НА 26.03
- План роботи на 27.03
- План роботи на 30.03.
- План роботи на 31.03.
- План роботи на 01.04.
- ( Матеріали до уроків для груп №36, №13)
- План роботи на 02.04.
- План роботи на 03.04.
НАГАДУЮ! Виконану роботу надсилайте на ел. адресу викладача
saliiolga2@gmail.com
saliiolga2@gmail.com
- План роботи на 06.04.
- План роботи на 07.04.
- План роботи на 08.04.
- План роботи на 09.04.
- План роботи на 10.04.
- План роботи на 13.04.
- План роботи на 14.04.
- План роботи на 15.04.
- План роботи на 16.04.
- План роботи на 17.04.
20.04. ВИХІДНИЙ
- План роботи на 27.04.
- План роботи на 28.04.
- План роботи на 29.04.
- План роботи на 30.04
- ВИХІДНИЙ 01.05.
- План роботи на 04.05.
- План роботи на 05.05.
- План роботи на 06.05.
- План роботи на 07.05.
- План роботи на 08.05.
- 11.05. ВИХІДНИЙ
- План роботи 12.05.
- План роботи на 13.05.
- План роботи на 14.05.
- План роботи на 15.05.
Опрацював
ВідповістиВидалити