Дистанційне навчання



Нагадую! Користуємося підручниками:
І, ІІ курс - Шевчук С. В. Українська мова 10 клас; 
Авраменко О., Пахаренко В. Українська література 10 клас;
ІІ, ІІІ курс – Авраменко О. Українська мова 11 клас; 
Авраменко О. Українська література 11 клас.

Розклад роботи під час карантину

Дата
№ групи
Завдання














23.03
15
Українська мова: Повторити матеріал §19 с. 98-103 (уживання великої літери), виконати вправу 151 с. 107-108.
Тема: Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.
Опрацювати матеріал §41 с. 205-206, виконати вправу 253 (І, ІІ завдання). *Знайти у текстах різних стилів приклади (не менше 2) ведення суперечок, схарактеризувати їх.
20
Українська мова: Повторити матеріал §28-29 с.91 (прості ускладнені речення), виконати вправу 7(1) с. 94, тести с.93-94.
Тема: УМР Діалогування з теми «Корисне дозвілля».
Скласти діалог за темою «Дотримання засобів гігієни під час карантину».
Розказати, на що ви витрачаєте вільний час, перебуваючи на карантині (розповідь побудувати у формі діалогу зі своїм одногрупником); *розмістити діалог на власній сторінці у соцмережі.
Українська література: Написати есе-враження від поезій Б.-І. Антонича. *Створити мультимедійну презентацію «Символіка кольорів давніх слов’ян».
Тема: Осип Турянський. Коротко про письменника. Поема у прозі «Поза межами болю». Гуманістичний, життєствердний пафос твору, його вселюдська значимість і всеохопність.
Прочитати твір. Опрацювати матеріал підручника с.140-144, скласти конспект. Виконати тести с.144.*Написати вільне есе на тему «Чого варті гроші в критичних життєвих ситуаціях?» (використати приклади з вивченого твору О. Турянського).
25
Українська мова: Виконати тестові завдання ЗНО з сайту УЦОЯО за 2019р. *Підготувати презентацію одного посібника чи безкоштовного цифрового ресурсу (порталу, сайта) для підготовки до ЗНО.
Тема: Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, роль їх у мовленні.
Записати визначення поняття «мовна стійкість» § 1 с. 4, виписати із вправи 4 с.5 джерела, що живлять мовну стійкість. Усно відповідати на запитання вправи 3 (В) с. 5.Виконати вправу 7(Б) с.9.
Опрацювати матеріал §4-5 с.14-15. Виконати вправу 4(Б,В) с.16.*Написати твір-роздум на тему «Метафора в рекламі - засіб потрібної мотивації чи нав’язливої маніпуляції»



20.04. ВИХІДНИЙ



1 коментар: